Tretje in četrtošolci so ugotovili, da so tudi kužki lahko veseli ali žalostni
Učenci 3. in 4. razreda so imeli posebne naloge ter so vestno zbirali nalepke z Olijevo sliko. Vedeli so, da morajo zbrati določeno število nalepk in si tako pridobiti vstopnico za njegov obisk. Na dan prihoda je Oli skrbno pregledal vsako vstopnico preden je kogarkoli sploh spustil v telovadnico.
Najprej so učenci na kratko spoznali vsakdanjo nego psa in kaj rad počne. Olija so pokrtačili, mu umili zobe s čisto pravo pasjo zobno pasto, ki je imela okus po piščancu. Seveda mu je zelo teknila. Na koncu so ga popeljali na kratek sprehod po telovadnici.
Skupaj z njim so spoznavali čustvo veselje in žalost. Vodnica Jana je predstavila, kaj Olija razveseli in kaj razžalosti ter, kako to opazimo. Kadar je vesel, maha z repom in skače, kadar pa je žalosten pa da rep med noge in tudi cvili. Učenci so potem v ogledalih pokazali vesele in žalostne obraze ter povedali, kdaj pa so oni veseli oziroma žalostni.
V drugem delu pa jim je Oli pomagal, saj je na en del telovadnice odnesel simbol za veselje, na drug del telovadnice pa simbol za žalost. Nato jim je v svojem plaščku prinesel različne fotografije in simbole s čustvenimi izrazi, ki so jih morali razvrščati na ustrezno mesto.
V zadnjem delu ure pa so s skupnimi močmi narisali Olijev obris in vesel obraz. Oli je mirno ležal in se malo odpočil.
Na koncu je vsem na vstopnice podelil štampiljko s svojim imenom. Seveda je sledila še nagrada, ki so jo vsi z veseljem pričakovali – cartanje Olija.
Ura je bila sproščena in zabavna, učenci so zelo uživali in se veliko naučili. Komaj čakamo, da nas Oli ponovno obišče.
Kristina Višaticki